zaterdag 27 september 2014

Gepersonaliseerde werkjes vanaf nu!

Al weer een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb! 


Het reisje naar Griekenland en een klus-verslaafde man zitten daar voor iets tussen... 
Schuren, schilderen, stofzuigen, nog meer schilderen,... Het stopt hier precies niet meer! 
Maar ondertussen had ik dus ook wat tijd om me te voorzien van wat leuke hebbedingetjes! 
Ik kreeg heel vaak de vraag van vrienden en kennissen om voor hen ook eens iets te maken. 
heel leuk om te doen, maar wilde toch graag een eigen toets aan de stukken die ik maakte geven. 
Vandaar presenteer ik u :



Mijn eigen label! 
Ik startte ook een Facebook-winkeltje met handgemaakte kleding. 
Alles is op aanvraag en op maat. 
Voorzien van label, en alles wat vanaf vandaag vanonder de machine rolt ook voorzien van Maatlabels: 


Voor wie graag even wilt komen piepen: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten